Klienci poszczególnych branż są zazwyczaj dość dobrze i precyzyjnie określeni. Firmy, szczególnie te długo działające na rynku, wiedza dobrze kim są ich klienci i jakie produkty należy kierować w ich kierunku, aby spotkały się z zainteresowaniem. Tak się dzieje nie tylko w przypadku sprzedaży produktów, ale też i usług. Tu firmy także muszą znać upodobania swoich klientów, aby usługa jaką oferują, była wybierana częściej niż konkurencyjne.
Może się to dziać na różne sposoby. Np. w branży taksówkowej jednym z ciekawszych sposobów dostosowywania usług do potrzeb klientów, jest tworzenie korporacji taksówkowych, które zrzeszają np. tylko taksówki określonego rodzaju. Przeważnie wchodzą tu w rachubę pojazdy klasy wyższej, raczej nowe, dobrze zadbane i reprezentatywne. Takie przewozy kierowane są przeważnie do klientów biznesowych, dla których prestiż ma istotne znaczenie i którzy nie chcą się zastanawiać przy zamawianiu taksówki np. dla swojego klienta, czy podjedzie po niego nowy Mercedes, czy stara Łada. Wizerunkowo to bardzo ważne.